دستورالعمل گارانتی محصولات گروه صنعتی بتاسرآمد

مدت زمان گارانتی:

محصولات پس از اتمام پروسه تولید تست می‌گرددند و در مرحله بسته‌بندی از لحاظ فیزیکی و شکل ظاهری مجددا مورد بررسی قرار می‌گیرد، که در نهایت بدون ایراد فنی و ظاهری تحویل مشتری می‌گردد. 

کلیه قطعات دارای یک سال گارانتی، از تاریخ تولید روی محصول می‌باشند.

مواردی که شامل گارانتی نمی‌گردد:

  • قطعاتی که تاریخ گارانتی آنها گذشته باشد.

  • قطعاتی که در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد.

  • نقص در سایر قطعات خودرو که باعث خرابی قطعه مورد نظر به تشخیص کارشناس فنی شرکت شده است. 

  • عدم نصب صحیح و اصولی قطعه به وسیله مکانیک و آسیب رساندن به قطعه مورد نظر.

  • خراش، شکستگی، آب خوردگی، پارگی و تغییر شکل قطعه.

  • مخدوش و یا پاک شدن شماره سریال، تاریخ و شماره‌های حک شده بر روی محصول.

  • ارسال قطعات به شرکت پس از پایان یافتن تاریخ گارانتی.

شرح فعالیت نماینده:

  • بررسی دقیق قطعات برگشتی جهت اطمینان از خراب بودن آن و تاریخ گارانتی.

  • نماینده می‌بایست قطعه را از لحاظ ظاهری کنترل نماید.

  • نماینده می‌بایست قطعات برگشتی را قبل از اتمام گارانتی به شرکت ارسال نماید.

  • نماینده می‌بایست فرم برگشتی پیوست را به همراه قطعات برگشتی ارسال نماید.

اقدامات شرکت بتاسرآمد در خصوص گارانتی:

  1. پس از دریافت اقلام برگشتی، محصولات توسط شرکت بررسی و تعیین تکلیف می‌گردد.

  2. اقلام برگشتی، حداکثر 10روز کاری پس از تحویل، تعیین تکلیف می‌گردد.

  3. اقلام برگشتی خارج از شرایط گارانتی معدوم می‌گردد.

  4. قطعات سالم و بدون نقص به مشتریان عودت داده می‌شوند.

  5. چنانچه قطعات برگشتی معیوب شامل گارانتی باشند مبلغ آن با قیمت خرید به حساب بستانکاری مشتری لحاظ می‌گردد.

  6. قیمت قطعات در فاکتور برگشت از خرید مطابق با تاریخ درج شده روی قطعه می‌باشد.

نحوه بر قراری ارتباط:    

مشتریان و نمایندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو و خدمات مشاوره‌ای می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر تماس برقرار نمایند.

ایمیل: info@betagroup.ir-sales@betagroup.ir                                                تلفن: 44907069_021 داخلی 164 - 163

آدرس: تهران، کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج، خیابان سی‌ام، خیابان شفیعی، پلاک 9