دستورالعمل گارانتی محصولات گروه صنعتی بتاسرآمد
مدت زمان گارانتی:
محصولات پس از اتمام پروسه تولید تست میگرددند و در مرحله بستهبندی از لحاظ فیزیکی و شکل ظاهری مجددا مورد بررسی قرار میگیرد، که در نهایت بدون ایراد فنی و ظاهری تحویل مشتری میگردد.
کلیه قطعات دارای یک سال گارانتی، از تاریخ تولید روی محصول میباشند.
مواردی که شامل گارانتی نمیگردد:
-
قطعاتی که تاریخ گارانتی آنها گذشته باشد.
-
قطعاتی که در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد.
-
نقص در سایر قطعات خودرو که باعث خرابی قطعه مورد نظر به تشخیص کارشناس فنی شرکت شده است.
-
عدم نصب صحیح و اصولی قطعه به وسیله مکانیک و آسیب رساندن به قطعه مورد نظر.
-
خراش، شکستگی، آب خوردگی، پارگی و تغییر شکل قطعه.
-
مخدوش و یا پاک شدن شماره سریال، تاریخ و شمارههای حک شده بر روی محصول.
-
ارسال قطعات به شرکت پس از پایان یافتن تاریخ گارانتی.
شرح فعالیت نماینده:
-
بررسی دقیق قطعات برگشتی جهت اطمینان از خراب بودن آن و تاریخ گارانتی.
-
نماینده میبایست قطعه را از لحاظ ظاهری کنترل نماید.
-
نماینده میبایست قطعات برگشتی را قبل از اتمام گارانتی به شرکت ارسال نماید.
-
نماینده میبایست فرم برگشتی پیوست را به همراه قطعات برگشتی ارسال نماید.
اقدامات شرکت بتاسرآمد در خصوص گارانتی:
-
پس از دریافت اقلام برگشتی، محصولات توسط شرکت بررسی و تعیین تکلیف میگردد.
-
اقلام برگشتی، حداکثر 10روز کاری پس از تحویل، تعیین تکلیف میگردد.
-
اقلام برگشتی خارج از شرایط گارانتی معدوم میگردد.
-
قطعات سالم و بدون نقص به مشتریان عودت داده میشوند.
-
چنانچه قطعات برگشتی معیوب شامل گارانتی باشند مبلغ آن با قیمت خرید به حساب بستانکاری مشتری لحاظ میگردد.
-
قیمت قطعات در فاکتور برگشت از خرید مطابق با تاریخ درج شده روی قطعه میباشد.
نحوه بر قراری ارتباط:
مشتریان و نمایندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو و خدمات مشاورهای میتوانند از طریق راههای ارتباطی زیر تماس برقرار نمایند.
ایمیل: info@betagroup.ir-sales@betagroup.ir تلفن: 44907069_021 داخلی 164 - 163
آدرس: تهران، کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج، خیابان سیام، خیابان شفیعی، پلاک 9